Soya Teh Hijau Yeo's


Berkat Dirasa Bersama – Yeo’s Ramadan

Ramadan adalah bulan yang dipenuhi rahmat dan berkat dariNya. Berkat boleh didapati atau ditafsirkan maknanya dalam pelbagai perbuatan dan pemahaman. Berkat juga boleh didapati di dalam setiap hubungan yang baik seperti keluarga, rakan-rakan, atau dalam setiap rasa syukur yang dipanjatkan di atas rezeki makan dan minum, juga sebagai tangan yang menghulurkan kepada mereka yang memerlukan. Berkat, dari sebesar-besar makna atau sekecil-kecil perbuatan adalah lahir dari rasa syukur kepada yang Esa.

Alhamdullilah..  di harap semua rakan-rakan menjalani ibadah puasa dengan sempurna.. Makanan dan minuman yang berkhasiat membantu menyihatkan badan sewaktu berpuasa.  Minuman Soya Teh Hijau Yeo's sangat berkhasiat gabungan susu soya dan teh hijau.  Susu soya kaya dengan protein yang membantu proses tumbesaran yang sihat.  Selain dari itu soya memberi tenaga setelah kehilangan sewaktu berpuasa.  Ia kaya dengan khasiat dan nutrien yang di perlukan oleh badan.  

Manakala teh hijau pula mempunyai khasiat melancarkan perjalanan darah dan mengurangkan kolestrol.  Gabungan keduanya menjadikan minuman sangat berkhasiat ia sesuai di minum dingin atau panas.  Jom intai resipi minuman sihat ini.

Soya Teh Hijau Yeo's
dari +Kakwan Citarasawan

Bahan-bahan



Penyediaan :
Bancuh teh hijau dengan ais panas.  Tapis biarkan sejuk.
Sediakan gelas.  Masukkan 2 sudu kecil susu pekat manis.


Kemudian tuang susu soya hingga separuh gelas.
Tambah ketulan ais dan akhir sekali tuang teh hijau.
Kacau sebelum di minum.


Soya Teh Hijau Yeo's

Berkat di rasa Bersama, adalah lebih bermakna kerana kita gandakan kebaikannya Bersama mereka yang ada disekeliling kita. Yeos’s Malaysia ingin mengambarkan Ramadan sebagai bulan yang penuh Berkat dan cara terbaik untuk menikmatinya adalah dengan dirasai Bersama. Jadi gandakan rasa itu dengan berkongsi minuman Yeo’s di bulan Ramadan yang mulia ini!

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Nasi Tomato

Biskut Tart Nenas Bunga - step by step

Sagun Nestum